Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Dubovyk T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Dubovyk T. 
Ethics of online marketing communications of trade business [Електронний ресурс] / T. Dubovyk // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 5-6. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_5-6_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Dubovyk T. 
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology [Електронний ресурс] / T. Dubovyk, V. Ortynska // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 155. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_155_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Dubovyk T. 
Information cycle of strategic marketing [Електронний ресурс] / T. Dubovyk, I. Buchatska, A. Savchuk // Herald of Kyiv national university of trade and economics. - 2019. - № 6. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2019_6_7
Проанализированы особенности информационного обеспечения принятия стратегических маркетинговых решений. По результатам опроса управленческого персонала предприятий торговли определено несоответствие между потребностями в информации и ее использованием. Обоснована значимость развития информационного обеспечения стратегического маркетинга. Рассмотрен информационный цикл стратегического маркетинга предприятий торговли. В рамках информационного цикла определены уровни развития информационного обеспечения, а именно: оперативный, консолидации, интеграции, оптимизации, инновационный.
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.883 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Fayvishenko D. 
Strategic impact of innovations on enterprises financial state [Електронний ресурс] / D. Fayvishenko, T. Dubovyk, A. Savchuk, T. Romanchenko // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 4. - С. 411–417. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_4_44
Побудова високоефективної національної інноваційної системи передбачає розвиток державної наукової діяльності та інноваційної діяльності (ІД) промислових підприємств (ПП). Мета дослідження - визначити вплив упровадження інновацій на зростання фінансових ресурсів підприємств. Розгляд літературних джерел засвідчив, що підприємства, які впроваджують інновації з метою вдосконалення своїх процесів і диференціації своїх товарів і послуг, значно випереджають конкурентів за ринковою часткою, якістю, гнучкістю процесів виробництва та обслуговування. З метою всебічного вивчення впливу ІД на прибутковість підприємств досліджено взаємозв'язок між узагальненими показниками реалізованої інноваційної продукції, валовою доданою вартістю і валовим прибутком підприємств. Результати проведеного аналізу показали, що ІД є важливим фактором економічного зростання підприємств. Встановлено, що виробництво інноваційної продукції сприяє зростанню фінансових результатів підприємства. Для аналізу загальних показників ефективності ІД підприємств України також проаналізовано залежність обсягу реалізованої інноваційної продукції від загального фінансування інновацій; виявлено низький рівень ефективності ІД українських підприємств, що є негативним фактором, який стримує фінансове зростання підприємств. Аналіз діяльності ПП, які здійснювали ІД, надає можливість зробити висновок, що у структурі діяльності інноваційних напрямів відбулися значні зміни. Важливим завданням інноваційного розвитку ПП сьогодні є впровадження нових технологій виробництва та зберігання, що надають змогу створювати якісну та безпечну продукцію. Для залучення іноземних інвестицій підприємствам важливо розвивати інновації, які розв'язують глобальні економічні, промислові, соціальні проблеми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.598 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Pursky O. I. 
Features of learning motivation in the conditions of coronavirus pandemic (COVID-19) [Електронний ресурс] / O. I. Pursky, A. V. Selivanova, I. O. Buchatska, T. V. Dubovyk, T. V. Tomashevska, H. B. Danylchuk // Educational Technology Quarterly. - 2021. - Vol. 2021, Iss. 3. - С. 375-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2021_2021_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.523 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського